fredag 14 december 2012

Let there be light

Vad mycket man kan förändra ett rum med att släppa in mer ljus. Äntligen är fönster och dörr på plats istället för tejpen som suttit där sen...mhm?...juni... Sen vi bytte hantverkare så händer det grejer och det är ju väldigt trevligt att han svarar i telefon till skillnad från den förra. Det värdesätter vi!
Nu kom lusten att fortsätta fixa Lilla huset på Blombacken som vi vill ha det tillbaka.
Efter att ha varit borta med vinden liksom vår förra snickare.
Jag är väldigt nöjd trots renoveringskaos i julefriden. Julekaos är det nya svarta har jag hört.
Och gäster får vi ju inte förrän nästa fredag. Det är ju en heeeeel vecka tills dess.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan min Gumma. Det skall bli så kul att få se ert nya rum. Idag känner jag mig lite bättre så nu har jag kollat runt lite här på din nya blogg. I love it.
KRAMEN FRÅN MAMMA